فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی

فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی

بهرام پروهان

خرید و فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی در سرتاسر ایران صورت میگیرد مبحث مهم این است چه نوع توری در چه سطح کیفیتی را مشتریان برای پنجره خود انتخاب می نمایند,توری پلیسه بهترین نوع برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی می باشد.

این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره خلیجی مدل پنجره دوجداره کمانیبه نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. برای سفارش پنجره دوجداره کمانی باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره یو پی وی سی مراجعه نمود. تمامی پنجره دوجداره کمانی تولید شده در شرکت های معتبر در ، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت پنجره در شهر با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های دوجداره کمانی را تولید نماید. پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار و پنجره دوجداره کمانی است.
فروش توری برای پنجره دوجداره کمانی
اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی و فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند. انعطاف پذیری در طراحی و فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی پنجره های دوجداره یو پی وی سی با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره دوجداره کمانی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
در بحث مزایای فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر…
فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل ان جنس عالی و قابلیت شست وشوی اسان است.
در بسیاری از موارد افراد سوال می پرسند که تفاوت این توری ها با توری های معمولی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که تفاوت اصلی این نوع توری ها در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و الماسی آن و راحتی استفاده می باشد.
مدل پنجره دوجداره کمانی به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. بسیاری از مردم تصور می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان ، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

توری آهنربایی


مزایای فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی :
اضافه کردن نور و روشنایی به فضا
امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره دوجداره کمانی
پنجره دوجداره کمانی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند
درب ها و پنجره های دوجداره upvc خصوصیاتی به شرح زیر دارند:
• بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
• پنجره های upvc لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره های فرانسوی، پنجره دوجداره کمانی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند.
• لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.
• پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.
فروش توری برای پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی واجزا تشکیل دهنده پنجره :
۱-پروفیل :
پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) . پروفیل وسط(Mullion) . پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.
پروفیل مورد استفاده گروه صنعتی الماس (ویستابست) و (وینتک) بوده که یکی از بهترین پروفیلهای ساخت داخل با مواد و دستگاههای آلمانی و اتریشی بوده که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است و داری ۲۰ سال گارانتی تعویض می باشد
۲ – آهن گالوانیزه تقویتی :
گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است .نوع و ضخامت گالوانیزه مصرفی بستگی به کیفیت و اعتبار سازنده دارد و تشخیص ضخامت آن به سادگی امکان پذیر نمی باشد لذا در بعضی از کارگاه های غیر مجاز و نا معتبر گاها مشاهده می شود از گالوانیزه با ضخامت کم و یا حتا بدون گالوانیزه مبادرت به ساخت پنجره می نماید که در صورت چنین اتفاقی به راحتی کیفیت نا مناسب پنجره نمایان می شود .
بنا به دستور مدیر عامل محترم  شرکت ویستابست در کلیه پروژه های فقط از گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ mm یا ۱٫۲۵ استفاده می کند که بهترین نوع برای ساخت پنجره UPVC از نظر استاندارد RAL آلمان می باشد .
۳ – شیشه :
شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی ، سکوریت ، لمینت ، خم و… باشد .
کلیه شیشه های مصرفی گروه صنعتی الماس با دستگاهای اتوماتیک ساخته شده و در انها از گاز ارگون استفاده میشود و به مدت ۵ سال داری گارانتی می باشد .
۴ – یراق آلات :
یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره که شامل  لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و …  می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود .
۵- لاستیک (گسکت) درز بند :
یکی از مهمترین عوامل در کیفیت پنجره های دو جداره نوع لاستیک درز بند میباشد که حدودا ۱۵% عایق بندی به عهده ی آنها میباشد و بهترین نوع آنها EPDM میباشد که دارای خاصیت مانایی بسیار خوبی می باشد ولی متاسفانه به علت قیمت بیشتر نسبت به دیگر گسکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد .
شایان ذکر است گروه صنعتی الماس فقط از گسکت های EPDM سچیل بهره میگیرد .
۶- استاندارد RAL آلمان :
می توان گفت سازمان استاندارد RAL به نوعی بهترین فاکتورهایی که در کیفیت درب و پنجره های UPVC اثر گذارند را جمع آوری کرده و در صورت اسفاده از رهنمود های آن می توان به بالاترین سطح کیفیت دست یافت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: